Thursday, July 12, 2012

Random

 Assalamualaikum.

     Hi. Masih tak punya idea untuk menulis. Melayan jari. Menaip perkara random. #1 Ramadhan. Masa berlalu sekejap. Setahun dua rasa serupa baru semalam. Iyalah, "Demi masa, manusia benar-benar kerugian. Kecuali......" Selamat untuk kau, aku dan semuanya. Selamat Berpuasa.  

     #2 Tocang lipan. Aku selalu rasa give-up bila tak berjaya buat sendiri. Mula rasa nak potong rambut. Rupanya nak buat tocang lipan dekat rambut sendiri memerlukan skill tersendiri. Sungguh aku tak berseni. 

     Ah, yang ketiga ni buat aku rasa nak berhenti menulis. #3, kehidupan. Penuh rahsia kan? Tapi setakat ini, aku tetap bersyukur dengan apa yang aku ada. Alhamdulillah. 

     Sebenarnya terlalu banyak random things yang aku fikirkan. Cukuplah sekadar tiga. Mana tahu esok lusa aku lebih rajin. 

Bye

No comments: